Keep smiling, keep shining

Att tiden kunde gå så fruktansvärt sjukt jävla långsamt hade jag ingen aning om. Men nu vet jag!Dagen md stort D började  redan 6.30 vilket var lite drygt inte på långa vägar så hemskt som vad som komma skulle. 8.00 på nåt random ställe innanför den öppna bommen drog skoteruppkörningen igång och ja... vad ska man säga. Jag hade några fighter med gasen och med konerna men bättrade mig allt eftersom, sen körde jag såklart ner för fel backe och de sa att de hade hört mina skrik borta i svängen (A), sen körde jag också fast i uppförsbacken andra gången, men annars så klarade jag mig fin fint, precis som Nanny, Paulina, Chris och alla andra i gruppen! Dagens försök-till-att-peppa varandra-mening blev "Keep smiling, keep shining" och man kan väl inte säga att den funkade alltför bra, men den kommer ge oss minnen iaf. Efter det praktiska tog helvettestimmarna på körskolan igång. I ett rum med endast bord och stolar satt vi i 5 HELA timmar och gjorde i princip INGENTING, det var asvarmt, inget syre existerade typ och alla var sjukt trötta. Halv fem fick vi äntligen göra våra prov som typ var klara på 10min, så de 5 timmarna kändes ju som sjukt ovärda. Alla i gruppen klarade sig, d.v.s även JAG. Endast 2 fel och jag får nästa vecka köra järnet uppe i Klimpfjäll tsm med Paulina, Chris, Jossan, Nanny och Emy!! yeeeey. Kalla mig de taggade sillen från saluböle som nu ska käka en efterlängtad middag och sedan ge bege sig 2 hus bort och hänga med brudarna sina.


Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

jag hörde det :) FYFAN VAD NICE ANNA! skoter hela dagarna, JAOW :D

2009-02-22 @ 11:15:01
URL: http://lunaah.blogg.se/
Postat av: Matilda

HAHA så fort jag fick mitt skoterkort och kommit hem så körde jag in i staketet xD Då var det inte lika roligt längre.

2009-02-22 @ 11:22:49
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0