IN ACTION

Igår, hände något knäppt med mig hals,
så jag sov, sen var jag frisk. Halleleujah! 

Idag...... har jag typ träningsvärk från någonting jag verkligen inte kan komma på vad det är...
jamenar, vemfan får träningsvärk av att köra skoter!!?? 
Ifall det är det som är orsaken så är det ju riktigt tragiskt. 
Fast vad annars gjorde jag igår liksom? Att sitta stilla i 5h tar ju inte direkt
på musklerna och resten av tiden satt jag typ på en skoter eller stod rätt upp och ner och frös. 
Jag pulsade iofsg i snön fram och tbx typ 3ggr men alltså näe!!!
Jag vägrar medge att det är  det som är orskaen.... hur dålig får man va liksom?
haha fruktansvärt  illa. Men jag lovar, så otränad är jag inte..

Min stora lillasyster drar ibland dagen bästa, och när hon gör det...så är det verkligen humor på hög nivå. Ikväll t.ex cyklade vi hem i den opålitliga snön och kom till ett ställe där det var extra tjockt och extra slirigt så hon bah "okeej, nu ska jag minnsan ta satts!" Så hon trampade på som ett freak och styrde in på helt fel väg samtidigt som hon skrek "Visst äre hit vi skaa!?" Alltså, ahaha, det såg sjukt lamt ut när man skrev det i text men i verkligheten var det 100% humor!

Nä nu sprang klockan iväg. Jag hatar söndagar.
Min måndag kommer bli bajs. Men en vecka, vi härdar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0