I'm a small small girl in a big big world..

..it's a big big thing if you leave me!

Jag är helt jätteslut, sjukt trött, helt knäckt, galet less och som alltid lite förvirrad. Det finns typ ingen anledning, ingen som man kan ta på iaf. Dagen var bra. Träningen gick bra, sen hurtade jag till det och gick hela vägen hem från stan. Jag höll nästan på att göra bort mig  när jag halkade till mitt på övergångsstället utanför gymmet på den där stora vägen, (äre E4an?) men jag stod upp, skrattade tyst åt mig själv och fortsatte gå som om ingenting hänt.

Vi har nu haft våran nya dusch i nästan en vecka men än har jag inte riktigt vant mig. Det känns fortfarande mer rätt att svänga förbi Nanny efter skolan med duschgrejorna i väskan, ta en dusch och få sig en liten pratstund än att inte behöva ta med sig handduk till skolan, att alltid måsta ducha gymmet istället för att göra det hemma osv. Men men, det är väl bara till att vänja sig, och trots allt så finns det ju ändå fler positiva grejer i att ha en dusch hemma än att inte ha det. :P

FJÄLLEN! Ge mig Klimpfjäll. Det ser ut att bil grymt mkt folk som ska med till Sportlovet så jag håller tummarna stenstenstenhårt för att vi rymms och får följa med. Än så länge finns det hopp.
Godnatt mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Frida

haha hurt-anna! :) ..tror det är E4 :S ?! :D

2009-02-10 @ 08:00:03
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: camilla

sv: jag tycker att du ska förklara med huuur dom kan prutta! :D

2009-02-10 @ 09:56:13
URL: http://cmillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0