Han är sorglig men utvald

illa...

HÄR ÄR JAG! Ännu en dag, ännu en kväll, ännu en fettisdag. Idag har jag fyllt min mage med årets första semla, den var hemmagjord och mumisg, MAMMA KAN! Vi hade snölekar på idrotten i det härliga vintervädret, min högsta önskan var att få vara i backen och köra snowboard men detta dög väl bra det också, LD1AD-BARNEN ÄR SÖTA!

Alltså jag är allmänt dåligt! För det första så har såklart ännu en kväll med timmar försvunnit och det enda jag gjort är att läsa sidorna i ULS-boken EN enda gång. För det andra så har jag tjockat som en gris sen helgen och inte tränat en endaste gång vilket är HÖGST ONÖDIGT eftersom vi på fredag sticker till fjällen där det brukar bli mer onyttigheter och mat än vad vi vanligtvis äter under en månad. För det tredje har jag upptäckt massa små smyghål i mina strumpbyxor som knappt vill visa sig men som finns där och lär växa sig allt större (jag har orsakat dom med ovilja). BLÄÄ på dom. För det fjärde har jag nu bitit av alla mina naglar och kvar är endast 10st små fula stumpar. Men faktiskt så har det inneburit endel positiva saker, det är t.ex. lättare att skriva på datorn vilket förhoppningsvis minskar antalet stavfel och att ta salva eller något ur en burk är också mkt lättare eftersom man inte får allt klegg under naglarna. Egentligen skulle jag kunna hålla på och dra upp dåliga saker ett bra tag till men den femte och sista punkten får bli att klockan än en gång blivit för mkt och att jag misslyckats med att går och lägga mig tidigt och få ihop 10h sömn.

Aja, vi har ju som sovmorgon så det får väl jämna ut. Noterade ni mina små utbrottsord här och var!? haha själv tyckte jag att dom var mkt fina... Nu ska anna lyfta på sin bak och sattsa på sängen innan 22.45! HEJJA

Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

PÅ FREDAG MED ER :D sjuukt naiz.

2009-02-25 @ 16:13:53
URL: http://lunaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0