Get a grip girl

Nä nu får jag ta och skärpa till mig. Inga mer "hata-livet-inlägg" denna vecka inte. Men alltså, jag har kommit fram till att datorn typ styr mitt liv. Nej föresten. Inget "typ". rätt ska vara rätt. Datorn styr mitt liv! sådärja. Det låter illa och är precis lika illa som det låter, men tyvärr så är det den hemska saningen. Den tar över mitt liv och bryter ner det sakta och säkert. Usch. Men är det inte så att jag är en stark, självsäker och självständig kvinna? (det syns på bilden) Jag borde kunna ta kontrollen och börja styra över mitt eget liv. 17 år liksom, det känns som det borde vara dags nu. Fast faktiskt så har jag börjat lite smått, skaffade ju spotify nästan utan hjälp och bloglovin occch facebook. Fast bara nästan...

Och nyss fick jag reda på att skoterkursen börjar redan imorgon klockan16.00!!!!!! HETS! PANIK! Jag har ju inte pluggar färdigt, och vad har man på sig??? JAG VILL INTE HA JEANS! Har faktiskt inte använt jeans på 4 hela veckor, och jag gillare! Fast ibland är det lite problematiskt. Tänk er att JAG ska hantera ett livs levande fordon på motor, ofta jag kommer lyckas!?? Har inte höga förväntningar på mig själv alltså, hoppas det är massa efterbilvna vuxna som är där och inte massa snygga coola16-18åringar. Dock så tror jag mer på mitt senare exempel än det första. Håååå, tur att Nanny, Paulina och Chris finns där hela tiden så vi akn peppa varandra. Själv hade det aldrig gått!

Jag nöp mig ashårt i pannan, nu gör det sjukt ont och nagelmärkena är typ djupa :(

Nä nu, såhär kvällen innan provet så är det dags för Anna (den självstädniga, självsäkra och starka kvinnan) att ta tag i spanskan och forma om alla dessa ord till lite kunskap! och samtidigt lyssna till killarna i Westlife goa röster.

Kommentarer
Postat av: Frida

haha anna min vän, dina inlägg är så söta (: Good Luck på dit skoterprov =)

2009-02-19 @ 22:29:25
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, du ska senare förklara vad ett livs levande fordon är för mig senare ;)

2009-02-20 @ 16:44:29
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Alma

Hahaha, du datorn styr alla ettors liv! D: ;) Fast jag ska ha mediefasta måndag till fredag! Ska bli skönt, tror jag. Heja 3xS kvinnan!

2009-02-22 @ 17:15:25
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0