Fredag den 13:nde

Här sitter jag och lyssnar på A-teens vid den gamla goa datorn som har en datamus och ett klumpigt tangentbord. Dagen var enbart dryg och tiden gick sakta, dock så fanns det en människa i klassrummet som hade en sämre dag än mig så efter skolan bar det av till Frasses där jag fick sitta och ta hand om min lilla Amanda i någon timme samtidigt som vi tjockade med promfritt och sörplade dricka. Annars har inget olyckligt hänt, fredag den 13nde brukar för min del inte vara mer otursfylld än andra dagar med klumpigheter och sånt, tur det! Ikväll tänkte jag stanna hemma och umgås med föräldrarna mina, kanske ta en tur på våran uråldiga spinningcykel eller göra lite läxa. Men först taggar jag mat!!

Sen satt jag här och tittade igenom lite gamla bilder som finns på datorn och fastande för sommren 08 och klassresan.
Hur underbart var inte livet då?? MAJ tillexempel, den absolut bästa månaden i mitt liv. Den vill jag ha tillbaka och leva om igen. Jag kom på mig själv när jag kom till bilderna från klassresan att önska att jag satt där på stranden under bar himmel och andades in den friska vår/somarluften!! Men det är ju bara såndär vanligt önsketänkande. Men ändå att vi hade det underbart.

   


Kommentarer
Postat av: Frida

MAJ VAR HÄRLIGASTE <3 !!

2009-02-15 @ 14:57:05
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0