"Du är så pervisk"

Igår var jag trött, som vanligt, gick i dvala både på gymmet och senare på kvällen i  Nickes soffa, socialt, jag vet. Imorse vaknade hela Umeå upp till -17 iskalla grader så jag stannade kvar i den varma sängen lite längre som tillslut råkade bli lite för länge. Kom försent till skolan men det gjorde typ ingenting. Vi överlevde ett oförberett engelskaprov, en chill mattelektion då vi busade på, Amanda var pervers och gjorde mytiska ryck, sen sa hon att hon vill spela in mig en hel dag för att jag är söt? :) Graderna rasade under dagen till -5 så på idrotten drog vi på oss skridskorna och LD1AD lekte små bambisar på hal is, utom vissa som redan kan det där. Det smärtar just nu både i min svanskota och i min armbåge, men vad gör det, vi hade ju kul :). Trots min lilla sovmorgon har det svidit i ögonen precis hela dagen av trötthet, och i skolan är det ju rena rama minusgraderna, har man en t-shirt på sig överlever man knappt dagen!! Och barn ska vi skaffa, små barn som säger saker som "jag har kramats i 75 veckor" eller "ja, hon är mjukast på hela dagis" Synd att man måste ha pojkar till sånt, dom gör allting så krångligt. Ungefär det sitter amanda och jag nu och pratar om på msn istället för att plugga NK, detta är mkt intressantare men ungefär lika svårt. Mina inlägg är verkligen inte genomtänkta och svenskan ska vi nog inte prata om. MEN JAG ÄLSKAR NANNY!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är mjukast på hela Draggen Anna! =)

2009-02-03 @ 19:09:51
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Alma

Mán ehöver inga killar för att kramas :D

2009-02-04 @ 10:08:08
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0