Alla hjärtans dag

 
Jag är nog inte den enda med en rubriken idag, men varför inte vara som alla andra liksom? Igår 22.50 satte jag mig på våran uråldriga cykel och körde hårt i 20min så att svetten rann, sen var jag död!! Inatt kunde jag typ inte sova bara för att jag såg fram emot den kommande dagen. Men jag klagade inte utan klev upp pigg och glad och vid 11.30 tog jag bussen in till stan för att unna mig en subwaymacka tillammans med Amanda. Efteråt tog vi våra fötter och vandrade vidare hem till mig i det undebart fina vintervädret. Hon fick sin Alla hjärtans dags-dikt av mig och blev nöjd och glad så jag kan vara stolt över min lilla instats och behöver inte skriva om något xP. Om en halvtimme ska jag befinna mig hos Nanny där vi ska ha en trevlig kväll folk, spel och mys. Jag får tyvärr inte träffa mina kära vänner från syjuntan men jag ska skänka dom många kärlekfulla tankar och kanske skicka dom varsitt sms med en liten kärleksdikt eftersom jag kärlekar dom så mkt :]. Haha, nä men dom bäst, precis som Nanny, och jag är liksom inte 2 personer, så de får bli bra såhär =D. Men nu har jag endast 25minuter på mig att få väldigt mkt gjort så det är dags att bege sig härifrån. Men hoppas alla får en trevlig lördagskväll och myser allt vad ni kan. Glad alla hjärtans dag på er! :)

Kommentarer
Postat av: Alma

PUSS OCH KRAM SKUMBANAN!

2009-02-15 @ 13:01:09
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: camilla

sv: jepp, jag är bra på att säga sanningen ;)

2009-02-15 @ 15:01:36
URL: http://cmillaa.blogg.se/
Postat av: Frida

PUSS ANNA :D

2009-02-15 @ 16:12:24
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0