"Men fram med stången"

LÄXA FÖRSTÖR VÅRA LIV OCH KAN GÅ OCH DÖ!! Bara förstör och förstör, ingen nytta ger det typ heller!! Eller jag kör då ytinlärning på max, djupinlärning sker väldigt väldigt sällan och överinlärning har jag nog aldrig testat, alltså om man nu snackar skolarbeten. Men nu är jag less på det ämnet. Lets go back to helgen.

I fredags gjorde jag Suschi för första gången i mitt liv som jag sedan åt och faktiskt tyckte om. Sedan bar det av hem till Amanda där vi chilla järnet hela kvällen med Frida och Alma. Myspys.
I går på dagen gjorde jag typ ingen nytta alls. Sen tjockade jag och Nanny på frasses. På kvällen blev det dags för en slags inflyttningsfest som blev allmänt mysig och trevlig med skönt folk, singstar, lite "dans", en promenad, popcornkastning i munnen samt trängsel på de båda madrasserna med två täcken och 8 pers. Natten spenderades tillslut med Nanny, Hanna och Sara, det kändes inte som att jag sov en enda minut men eftersom jag komihåg min dröm så måste jag nog slumrat till då och då.
Idag vaknade vi tidigt, Hanna hade redan hunnit stuckit till killlarna efter att ha lyckats somna tidgast av alla. Fusk! Jag lånade duschen och efter frukosten satte sig Nanny, Sara och jag framför skräckfilmen "På andra sidan" och blev rädda trots att vi sett den förut, det var förmiddag och solen sken. När ringklockan ringde hoppade alla högt och tjöt rakt ut. Sara och  for hem och Johannes kom och hälsade på, han och jag satt utanför Ica och väntade på Nanny medan vi pratade om solen och rymden, han är söt min bäste lille vän.Tack för helgen allihop :)
Hanna och Krille

Jesper och Marcus

efteråt

Nanny och Sara

Kommentarer
Postat av: A

Fram med stången

2009-02-01 @ 20:43:58
URL: http://amandastael.blogg.se'
Postat av: Frida

trevligt trevligt :)



svar: haha det är ju från Lovebug-videon xD

2009-02-01 @ 22:24:33
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Hanna Luna

"Natten spenderades tillslut med Nanny och Sara"

Men jaaaaag då? ;o Minns jag rätt låg jag på en madrass tillsammans med Sara på golvet?????

2009-02-05 @ 07:15:31
URL: http://lunaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0