A sunny day

100% SOL OCH GLÄDJE
Mardröm: En en fet ful och jävligt äckligt hemsk katt med gigantiska tänder tänkte hoppa på mig!!!! PANIK! Jag vaknade av att jag skrek rakt ut som en stucken gris!!!! LÄSKIGT! Sen somnade jag om.

Annars har det varit en underbar dag. SOL!!!! Innan jag ens hade hunnit till skolan hade jag redan hunnit prata med mina 2 favvosar. Den ena var snäll och underhöll mig på telefeon när jag stod och kletade på mig smink och den andra var övertaggad på msn!! BRA MORGON. Klassen var Glaad och på bushumör. Ett bus höll på att gå överstyr då Alexandras nycklar nästan försvann på riktigt men det var bara gamla goa Karlsson som haft stenhårt pokerface i 1h.

Jag har varit BAOTADUKTIG idag och inte suttit vid datorn förrns 21.30. Innan dess har jag både packat, pluggat ULS ooooooch tränat på våran uråldriga spinningcykel. HEJJA HEJJA! :}

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha mm jävlar vilken het bild!

men det bjuder vi på.

2009-02-25 @ 23:04:12
Postat av: Anonym

hahaha mm jävlar vilken het bild!

men det bjuder vi på.

2009-02-25 @ 23:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0