Why walk alone


Så var årets minijul med syjuntan över, den bjöd på julklappar, onyttigheter, skratt, skojjigheter och för min del endast 3 timmars iskall sömn. Men de va trevligt och görs såklart om nästa år.

Nu sitter jag här och spelar het i en väldigt blå munkjacka, rödrutiga pyjamasbyxor, limegröna HelloKitty-sockar, en knut mitt på hövve och totalt osminkad. Ba góskabb! Och nyss fick jag lov att hoppa ut på gatan på ett ben i en träsko och med dessa kläder bara för att Mozart sprang ut och skällde som en dåre... tur att ingen bryr sig på dessa smågator xD.

Men nu ska jag ta tag i dagen, städa, baka julgodis och dansa lös i huset! HOH

 


Kommentarer
Postat av: Alma

"3 timmars iskall sömn" haha åh stackare, du som var så mån om att ha öppet fönster, haha.



Fin mittenbild du!

2009-12-22 @ 16:16:52
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Amanda

Läckra

2009-12-22 @ 16:34:01
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0