Healing hearts to bleed

"Jag kan sitta flera timmar
jag kan gå igenom allt
det tog slut för längesen
men du är överallt"


Hmm... jag tror jag är över det stadiet nu. Hoppas. Vill. Har varit de länge på sätt och vis. Men ett "Du=det som varit" var väl kanske vad som behövdes för mig för att nå nyorienteringsfasen, (hej jag har haft kommunikationskursen xD).. Hur som helst så gillar jag mina vänner, stora som små och tackar för hjälpen. Men mest saknar jag min lilla pys på 7år som jag träffar alldeles för sällan.. vi borde styra upp med nån Ben10-kväll lr nåt, de skulle sitta fint... ska fråga han om det :]. Nu ska jag sova, tänka på fina människor, oroa mig lite för matteprovet, ha ont i min vänstra arm och hoppas på att jag inte vaknar upp sjuk! Pussbajs världen, imorgon börjar vi första dagen i nyorienteringsfasen! jag är glad! HEJJA! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0