Du är cool

Tjaa brudarbarn och biffiga pojkar, här är jag igen, Anna.. Gangsterbloggarn! Dagisfröken! Avgudad av alla! Bäst i världen! Allsmäktig! Ballast i stan! 18-2månader bast! Längst på övervåningen! osv... Somsagt, jag är cool! Nä nu, seriöst, idag har jag byggt väldigt mycket pussel och lekt, dansat, hoppat och sjungit med alla små jättesöta barn som jag är jättekär i. Tror ni jag kommer klara av att säga hejdå imorgon?? näe, knappast! Och efter att jag gjort gymmet så gjorde jag upp en "göra-läxa-lista" i huvudet och jag kan meddela att Matte B ligger på sista plats, HAH ÄGD! Eller egentligen kanske jag äger mig själv, men inte just nu, och det är nuet det som räknas så låt oss skita i provet på tisdag för en kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0