sankta lucia

Jag har inte sett ett enda luciatåg detta år och det känns inte som jag kommer göra de heller. Ännu en tradition som inte är som det brukar, Julen tynar typ bort sakta och säkert, och var är snön!?!?!?

Min hemmakväll slutade vid 23-tiden igår kväll då jag stack till Nanny, vi lekte lite filmcharader med 23åringarna innan de drog ut och sen vare jag och nanny mot lägenheten i 2h till. Och nu är klockan är halv fyra, jag sitter med pyjamas på sängen och har endast lämnat mitt rum en gång sen kl. 12.00, har levt på några godisar men känner inget sug av hunger, En helt vanlig söndag vill säga! Alltid samma sak.. och Rättegångsrapporten kan ta sig, fast snart är den klar och då ULSen, då kommer jag! WEEEI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0