Så man faller ner på golvet

Jag har kommit på att det är vårt sista ULS-prov vi någonsin kommer göra på onsdag!! 200-poängskursen är efter denna vecka avslutat och klar! inget jag sörger direkt men ändå... xD

Och mina naglar går av stup i ett. Ska fan börja ösa i mig liter med mjölk varje dag och få stenhårda naglar sen ska jag gå runt och spetsa alla! HOH!

Ikväll har jag temperament och skulle lätt kunna skrika någon rakt i ansiktet! Syn att jag inte har möjligheten och synd att det kostar att åka buss till umedalen...

Jag taggar film och nudlar men har inte riktigt gjort mig förtjänt av det än känns de som.. får plugga några minuter till.

teo på msn:...
"hahahaha en kompis tog med sig korv :S :O
Vanlig falukorv till bion! HAHA
Vem kommer på det :O
dock så älskar han väl falukorv men :P"

HAHA, den kompisen, vem det nu var, är min idol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0