kallt kallt kallt

Detta var en väldigt lång onsdag som inte är slut än. Ingen feber imorse så de var bara att pallra sig till skolan med idrott som första lektion, haha lek är livet! Sen fortsatte dagen och inget speciellt hände utom att vi fick sluta en timme senare än vanligt pg.a matteprovet som gick käpprätt och helvette, men de är inget jag orkar ödsla mer tankar på. Mitt huvud dunkar, jag har knutar i tinningarna, ögonen svider satan, vänster arm smärtar och jag fryser som en naken människa på antarktis medan jag sitter här i dubbla tjocktröjjor och pyjamasbyxor... småsjuk, trött eller båda? det är frågan. Livet flyter iinte på så bra just nu.. tänk att få sova till nyår, vilken dröm! ajja... i'll be back later tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0