En dag som denna

Idag undrar jag varför så många offrar pengar på biofilmen "Avatar", den verkar ju helkass med sina blåa animerade människor!

Idag skottade jag snö och skrattade högt.

Idag har tomas namnsdag.. alla heter tomas!

Idag är det ett år sen vi rensade Nanny's graderob på Hedlunda

Idag bakade jag faktiskt julgodis på riktigt!

Idag ska jag slå in 2 paket

Idag halkade en kille på marken

Idag dregglade jag på mina egna byxor med ovilja.. :O

Idag är det en vecka till vi far till fjällen imorgon.

Idag ska vi ha minijul och mysa järnet!

Kommentarer
Postat av: Alma

Verkar verkligen helkass!



Anna, alla heter inte tomas...

2009-12-22 @ 16:19:04
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0