I can't take the speed

Idag räknade vi ännu lite mera matte med sämsta söta lilla MatteAnders och jag tror hela LD2AD är gryymt jävla taggade på vårat kommande matteprov i aulan imorgon! IG klassen? HOH. Nä.. nu ska vi vara positiva, G klassen! Vi var även på draggen och tog svinissprutan idag och ska jag vara ärlig så har jag en liten känsla av att jag möjligen kommer vakna med feber imorgon, det skulle iaf inte förvåna om man säger så. Håller tummarna för att jag min känsla är fel. Orkar inte bli sjuk och har INGEN som helst tid för de heller! Ligger allmänt efter i mitt liv, skolan tar över och jag hänger inte med nånstans, det är fan jul om 2 veckor och jag har nästan förträngt tanken om julklappar, illa! Stackars alla mina medmänniskor... men då lovet kommer, då ska det minsann tas tag i saker och ting, det är ett som är säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0