Hello stupid ghost

Detta är vad min helg kommer gå ut på. Kul Kul Kul, kuk,kuk kuk! Jag vill inte!! Jag vill ha jullov, sova länge, köpa julklappar, göra julgodis och lata mig framför tvn!! hååå... jag gick iaf en promenad med Mozart i mina rödrutiga pyjamasbyxor idag, det var nog en fin syn skulle jag gissa på. Sen hade pappa tydligen planerat in att städa mitt rum(?) så nu är det gjort och det enda jag behövde göra var att titta på. Nääjs!

Igårkväll käkade vi godaste fredagsmiddagen och skrattade lite för mkt (ålhåtad). Sen borta hos Amanda så busade vi på, hejjade på Erik och höll på att dö till Paranormal Activity bara för att vi skrämde upp varandra så sjukt mkt! haha tur att vi endast asgarvade åt de! sjukt så sjukt xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0