"Du har fint grönt hår"



Hallååå mina vänner, ännu en dag på dagis och idag kan jag stolt säga att jag fick den allra allra tystaste och blygaste lilla flickan att börja prata, sjunga och busa som en tok med endast mig. You go girl! Annars så är det väldigt kallt och halt ute idag... alla små  barn halkade omrikng som galningar och inte minst Megha som nog också skulle behövt en hjälm ;D. Och jag svämmar över av läxa även fast vi inte ens går i skola denna vecka, hur kommer det sig? Jo.. framtiden såklart. Fuck framtiden. Lev nu! Idag är det 1a december, för en månad sen startade jag ett nytt kapitel.. jag vet inte riktigt hur bra det går, men vidare vandrar vi.. Nyss fick jag tbx lite av min julkänsla, länge leve msn! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0