Anna

9nde december = Anna har namnsdag och man lägger lutfisken i blöt!
Fick en fin grön mugg av familjen med mitt namn utanpå och inuti lite "fakta" om det:

Anna- ett ryskt namn (wtf?..)
Ljuvlig, den gudabenådade
Är känslig för komplimanger,
spelar gärna den andra fiolen.
Har en stark personlighet, är vänlig, ärlig
och också duktig på jobbet.
Har ett kärleksfullt och ömt sinne.
Anna är ett namn att vara stolt över.
.
Stämmer det? jo ganska bra skulle jag tro.. coolt, jag verkar vara en bra människa!

Fuck den här kvällen. Orkar ingenting. Vill sova, har ont i hela kroppen. Sviniseffekter? Hoppas de! Det är jobbigt att sitta vid datorn, tänk er då att göra läxa! Jag vägrar. Tror jag ska glo Sex & the city-filmen, blev sjukt sugen och kommer ändå inte göra ngt vettigare tills Paradise Hotel börjar om 1,5h så jag kör hårt!


Kommentarer
Postat av: Alma

"spelar gärna den andra fiolen" hmmmm.....

2009-12-09 @ 22:57:19
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0