"Youre girl is lovely Hubble"

Återigen bjuder väderguden på hetta och sol i umeå. Underbart. För våran del blev det vattenspridare, lekpark och minigolf, eller "Banggolf" som det tydligen heter numera... Hahah? sjukt fult och knastigt namn. För min del kommer minigolf förevigt och föralltid att heta minigolf och inget annat! Ikväll är vi lediga men den spenderas ändå med Nanny och vi taggar Guitar Hero och massa tjockisgott!

Moffade framför sex and the city igår kväll innan jag stöp i säng, och ja... det är underbart. Och Steve, denna lilla gullfjupp... haha. söt. ful. bäst.

Min header är uppdaterad.. sjuk random blev den. Massa färger, inget hör ihop men äsch, får göra en ny sen..... nån gång.

nu, MAT MAT MAT, min vän maten. Weeeii. hah värt inlägg.

Kommentarer
Postat av: F

schnygg-header =)

2009-08-06 @ 20:47:55
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0