Tur & retur

Jag drömde att jag skulle gifta mig...sen spöregnade det huur mkt som helst men jag skulle tydligen ändå gifta mig för mamma stod ute på gården med nå gröna buskar som de skulle överraska mig med (hjälp?).  Men både brudklänningen och mannen som skulle bli min var suddiga och jag har ingen aning om hur ngt av det såg ut. Wattafakk? Är det ett tecken? Kommer mitt framtida bröllop bli en kattastrof med en man som är ful?... inget jag taggar isåfall. Men orka tänka på gifemål, nu ska jag sattsa på att leva mitt liv som tonåring/ungdom (samma sak?) fullt ut så mkt jag kan! HOH

Och idag, typ en kvart efter jag vaknat ur min dröm så bar det av mot returbutiken där borta vid strömpilen.. vi kirrade tallrikar, glas och en kökslampa till lägenheten! Och nu vill jag ner på stan med mamma, men hon är typ inte taggad. Högst ovärt. Hallå, borde inte ens mamma bli glad när hennes dotter frivilligt frågar om hon vill följa med på stan som smakråd? Jo det tkr jag iaf... ska tetsa tjata lite till :)

Kan jag hålla mig en endaste liten dag utan att skriva ett inlägg tror ni? Känns som att det är dags att testa snart.. skriver man varje dag under ett sommarlov utan att behöva det känns det som att man har liite för lite att göra.. Måste skärpa mig!


Kommentarer
Postat av: Alma

Ja var mer med mig istället! (dock gillar jag att läsa...:))

2009-08-12 @ 00:21:17
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0