Can we take a ride up and down the sunset?

Torsdagar, vilka jävla dagar alltså! En sjukt sen lunch, 6 lektioner  och matte sista timmen!? Vem fan sätter en Matte-B lektion åt LD2AD på sista lektionen!?!? Jag tror ingen någonsin kommer lära sig ngt på dom timmarna :P Annars är jag så trött att jag hur lätt som helst skulle kunna somna här och nu men jag har bestämt mig för att vara duktig och hålla mig vaken i iaf 3 timmar till. På det hinner jag äta middag, cykla till lägenheten, träffa Tomas en snabbis, borsta tänderna och sen soova i flera underbara timmar då jag ska drömma om solnedgångar. Dom är så fina... i en sån vill jag somna nån gång, bara ligga där på en strand och se solen gå upp och ner, ungefär som vi gjorde på Bettnäs i nian, fast det ska vara utomlands!! Pussbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0