Skolan spårar

Ja nu spårar våran skola totalt... matsalarna är totalt proppfyllda av elever (mest 93or), S-korridoren är typ tom, precis som resten av skolan. Man måste fortfarande gå stora omvägar för att ta sig till lektionerna och till råga på det så lyckas vi såklart få våra skåp längst borta på den mest värdelösaste platsen i heeela skolan och vi har de flesta lektioner på andra sidan. Sjuukt ovärt. Osså ska vi ju typ flytta till Mimer i höst också. nej, nu är jag läss, på riktigt! INTE OKEJ.

Men vi kan ju lämna det där och gå vidare till lite roligre saker som händer, som typ... ingenting. haha nej men Jennie drog iaf gårdagens bästa i korridoren med några bjässesteg mitt in i en hög teknikare. Underbart! Dagens bästa har inte blivit dragen än men vi får väl se om det kommer nåt så småning om. Dagen var låååång, inte så jobbig men låååång, jag taggar fredag, skogen och helg! Jag vill ha brandövning, det var längesen. Ajja, nu ska jag sluta vara random och istället fara ut och springa, HOOH,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0