School's been blown to pieces

Önskar sjukt mkt att det var sanning. Den här dagen sög totalt och var helt genomruttet dålig!!! Det kanske berodde på att jag endast sov en sketen liten halvtimme inatt men ändå. Skolan var inte sig lik pg.a en massa ombyggnationer vilket gör att man måste gå en jädrans massa omvägar till vartenda ställe man vill ta sig till. Våra skåp är borta, dörrarna till K4 är låsta, man kan inte köpa daim, mitt schema är inte party, det kryllar av 93or och ja... draggen är INTE OKEJ för tillfället och med prov och läxor ovanpå det så blir det = EJ TRIVSAM ARBETSPLATS. Nä, det här var verkligen inte min dag och nu är jag trött och vill sova, har faktiskt sovmorgon till 11.25, yeeeey :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

"Ej trivsam arbetsplats" Hahaha

2009-08-20 @ 20:16:27
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Alma

Oj jävlar, en halvtimmesjävel! Inte bra.

2009-08-20 @ 22:00:56
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0