"Niclas.. är.. rar"

Som förutspått så var jag ensam ungdom och satt där i 5h under en massa ihopsatta pressennigar med de unga vuxna/de vuxna/de lite äldre/de gamla och "minglade", åt, drack och lyssnade på typ 15 st olika tal. Men faktiskt så var det rätt kul och jag stack inte ut såå mkt med min klänning. Och jag har insett att om/när man gifter sig så måste man iaf lätt fixa till en brölloppsfest för att få höra sina vänner dra en massa tal och minnen om en själv. Asparty ju. Det är nåt jag måste få höra även om jag inte gifter mig, så det så! Ett tal till "Anna den ensamme". haha nej, men innan jag dör ska jag ha ett tal av alla mina vänner! Punkt slut.

Efter festen bar det av till konstgräsplanen för första gången denna sommar och vi och myggen härjade vilt där till 00.00. "Niclas....är....rar" haha underbart. Nu är klockan snart halv två, jag är hungrig och har en ledig dag imorgon, yeeeeey. ska sova tills jag vaknar av mig själv!

Idag/igår är det prick ett år sedan vi träffade våra vänner norskarna på frasses i stan. Fint.


Kommentarer
Postat av: A

Jag har redan gjort mitt, smugg

2009-08-02 @ 10:09:29
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0