"Nej, där högg du i stenen"

Helgen

Fredag: LD2AD gjorde skogen på ett grymt bra sätt. Kvällen spenderades sedan på droskan med 9st tjejer, vi satt där i 2,5h och moffade tacobuffé och skvallrade järnet. Sen stack alla buschisar hem och vi var 4st som cyklade till nån 93fest där det typ endast var kaos. Efter det var vi endast 2 små tjejer kvar som "tvingades" hänga med ner i till kyrkudden där det sög ännu mera än på festen. Kvällen avslutades sedan i min lägenhet med plockepinn. haha "Party".

Lördag: Pappa tvingade med mej, emy och elis till våran gamla skola som firade 50år och där fanns ju endel fula bilder på oss som små. haha. Sen  blev det släktkalas och jag höll på att somna vid bordet, hejja! Kvällen spenderades med Tomas the man och vi käkade middag och gjorde ingenting, precis vad jag behövde efter att ha sovit 3h natten innan..

Idag: Ingenitng, matematik, lunch, springa, duscha, dator, Nanny, lägenheten...

Kommentarer
Postat av: Angelicathecoolesteveeer!!!

Måste säga att plockepinnet nästan var höjdpunkten på en annars rätt läskig kväll.. synd att jag inte vann bara hehe men ska tjuvträna så jag tar er alla nästa gång ;D pussbajs

2009-08-31 @ 19:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0