Last night

Jag skrev inget inlägg igår. woooooooow. Bra jobbat Anna!

Istället hängde jag på Almas balkong, var ute och sprang, fixade och sov första natten i lägenheten med Emy och nattpratade med Jesper i telefonen. Folk tänkte nog ett och annat när de var ute med sina hundar där vid 1-tiden och fann en liten människa sittandes på tottoaren för sig själv ritandes med stenar, haha men det var en härlig natt och jag var astaggad och pratade nog därför liite för mkt än vad jag hade behövt xD. Men skit samma, det var han som avslutade samtalet nånting med "jag måste lägga på annars kommer jag koka i ditt öra ..." hahah, weird... så det jämnade nog ut sig ;P Nu ska jag på stan med alma och köpa skolgrejer, mindre än en vecka kvar ju... =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0