Just another manic monday

En måndag, 2 lektioner, 3h timmars hål, 2 lektioner till. Det är både bra och dåligt att ha Stresshantering som sista lektion, den är extremt chill, våran läxa är att massera ngn (då kräver man antagligen att få tbx) men sjukt vad man blir trött när man ba sitter där och typ, gör ingenting, fast ajja, man ska inte klaga på såna lektioner direkt!

Jag har saknat mitt Spotify som endast har jävlats med mig i 2 veckor, men på denna dator fungerar det och jag eggar alla mina goa låtar. CARAMELLDANSEN, hahah!

Jag köpta choklad för 40 spänn, ikväll ska jag minsann moffa framför Sex and the city nu när min dator än en gång har blåsts och återfått sina gamla program, weeii. Emy ska inte få smaka! mohaha. Nu kommer min Plums med pengar till min pappa... ojoj, vad är detta för affärer :O. hahah jag är trött... godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0