"I'm captain Jack Sparrow"

Visst, vi är trötta som svin och har jobbat hela dagen men vadå ,spela roll liksommmm. Så snart jag tar mig till Nanny så ska vi tagga till tsm med resten av tjejerna och sen ger vi oss ut och möter kvällen men dock inte som oss själva. Nej för ikväll ska jag nämligen vara sjörövare (yeah) och härja lös i stan, bränna ner hus, dricka rom ur en plunta, svära och dansa sjörövardanser . Haha, eller inte... nej men sjörövare ska jag iaf vara och en sjörövardans kan jag nog få till, resten är jag alldeles för feg för att utföra. Med mig kommer jag ha en fladdermus, en tant, en barbie, en jävul osv... Så håll utkik efter oss ;)  Men taggabaggaslagga nu så får ni säkert se nå bilder imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0