I didn't mean to meet you then

"Jag är ett glashus och du är en sten..men det är jag som försöker se genom dig."

Hahah, tvärt om, men ändå sådär lagomt sant ;). och JAG SKA FÅ SE LARS WINNERBÄCK LIIIIVE!!! äntligen. Tagga november!

Skoldagen bestod endast av lek-genrep i gympasalen. På fredag smäller det då vi ska leda de små teknikerna ute i skogen :). 11.30 fick vi sluta och sen bare av på stan där jag kirrade 3st trosor som tamesjutton sitter som smort. Underbart, har typ aldrig hänt förut. Hur som helst så är jag typ helt död nu, fan vad skolan tar på asså, vi borde få hoppa av xD nä men seriöst, jag ska typ hem till lägenheten, käka middag, skriva lite uppgifter, hämta en Ben10 leksak och sen soova. Imorgon är det återigen en såndär helt vanlig dag som startar med Kärlek, Sexualitet och Identitet, jag känner verkligen inte taggen nånstans. Galet var deppiga och tråkiga inlägg jag skriver nu för tiden, ajja... vi får hoppas på att det blir bättre.

Anna & måla naglarna = går inte ihop. Tror inte jag lyckats en endaste gång utan att sabba minst en nagel innan den torktat så att jag måste ta bort och måla om. Drygt. Nä, nu drar jag... pussbajs era kottar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0