"Hunden Sture spårar"


Var uppe liiite för länge igårkvälls för att kunna sova och drömma normalt, klev upp 10min innan jag började och hann i tid. Det är en fördel med att jobbet bara ligger ett kvarter bort och att de dessutom bjuder på frukost. Underbart. Nanny har som sagt kommit tbx så idag hade jag en lekarkompis i min egen ålder, awesoome! Vi hann med solen där några timmar och lekte tagen, åt på en filt och sprang vattenspridare. Sen kom spööregnet men inte gick vi in för det, nej nej. Johannes sprang naken runt gården och skrek och vi gjorde likaså fast med kläderna på. SOMMARREGN. Fucking underbart jao! Sen gick vi in och myste (mös?) under täcket framför en film!

Dagen bjöd på flera "dagens bästa", t.ex då Nanny skulle låtsas "knäppa en bärs" och råkade ramla av fåtöljen, eller då Johannes drog nån fras som lät som kinesiska och sist men inte minst bokens titel "Hunden Sture spårar" hahah gó. Nu har jag snackat bort en timme med Angelica i telefon och duchen väntar. adjö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0