"Gå ej här"


Haha underbart! Vem skulle få för sig att gå in i väggen?

Trots att vi fick flytta bak den sista lektionen och sluta en timma tidigare så rusade tiden förbi och klockan är redan halv fem. Snart är det måndag igen juuu, snart börjar allt på riktigt! Utrymm alla 93or, säg åt alla 91orna att sluta gömma sig, ta tbx alla 90or, införskaffa daim, en normal kafeteria och skåp så kanske jag skulle bli liite mer taggad. Men just nu, näe..ingenting, skolan äd död för mig. Jag gick vilse där idag. illa.

Kommentarer
Postat av: F

Är du med på filmkväll hos Sara? =)

2009-08-21 @ 17:08:26
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag säger desamma!! tillbaka med dom dumma 90:orna! och bort med 93or! DAIM!

2009-08-21 @ 19:12:41
Postat av: Anonym

btw.. // mica ;) haha

2009-08-21 @ 19:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0