From G's to Gents

Skolårets första helg blev nääjs. I fredags hängde de goa gamla "supergänget" + Nicke och Foppa på fotbollsplanen och i Saras källare där vi skrattade, pratade och spelade kort. Och igårkvälls for jag till Tomas och chillade enda fram till 18.00 idag, vi såg Jävulens Advokat, några random program och en jädrans massa From G's to Gents-avsnitt eftersom vi följde typ hela mtw's maraton från början till slut. Haha nä men det var mysigt fast sjukt vad man blir trött av att göra "ingenting". Har varit hemma i 4h och höll på att somna i stolen eftter 1h... illa. Imorgon är det åter igen måndag och skola = blä men jag har bestämt att dölja mitt hat och istället vara aaastaggad och superduperjätteglad!! Och min Plums kommer hem imorgon från sin utflykt till huvudstaden, så taggabaggaslagga att få träffa henne :). Nu; duscha, SOVA.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag såg å massa g´s to gents avsnitt! ddet va bra!!!

2009-08-24 @ 20:36:41
Postat av: Hanna Luna

Anna :] jag är nyfiken!!!!!

2009-08-25 @ 18:43:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0