Dancing in the moonlight




Vi hade det alldeles jättemys i almas stuga med kvällsdopp (de 19731237 myggen förstörde lite), en het bastu, en kamera, ett rum med 3 madrasser, gottigott, lång sömn, frukost, SOL, dagsdopp, paddling på surfingbrädan, stek och lite mer. Sommar. Underbart. Men man, eller iaf jag, saknade ändå lite att inte behöva trängas i bastun, eller ta fram en massa madrasser och komma överens om vem som ska sova vars osv.  Det finns runt 300 bilder på Almas kamera(jag hade endast mobilkameran) så nån gång i framtiden lär väl några av dom hamna här.. xD.

Från dagen till kvällen och natten. Nanny och jag käkade middag sen skrattade vi jävel och såg på The Holiday. I den filmen är det ju vinter och jul så vi liksom föll in i det och när vi 1,5h senare tittade ut genom fönstret och insåg att det var sommar och att träden var gröna så tog vi våra fötter och drog genast ut på en nattlig promenad och om ni inte har upptäckt det, så är det en såndär  helt sjukt galet jätteunderbar SOMMARNATT ute. Vi pausade och la oss på trottoaren för att  titta på himlen...sen fortsatte vi och jag kan nu också säga att jag även legat på ett övergångsställe...  Ett vanligt Anna-infall bara xD. Nä men jag får typ känslorus av såna här kvällar och får lust att göra allt som är möjligt på en och samma gång, "Idag ska jag ut och göra världen-känslan". Sjukt så sjukt. Free Falling.  Jag är totalförälskad i natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0