En söndag på stan

Jajjemen, så blev det...  låg först och stekte på altanen och cyklade sen ner på stan för att möta Angelica, Cajsa och Frida. Vi låg nere vid kajen och frös i skuggan... haha fråga inte varför vi inte låg i solen för det vet jag inte. Vi ba snackade livet, skolan, framtiden, skolfotot osv.. även Pikke kom och hälsade på. Sen gick jag och Mozart iväg på mammas  kusinträff och blev bjudna på mat... underbart. Johan: "Nu ska jag göra en vindrink" osså häller han upp vin och lägger i några vindruvor. Haha klockren vindrink.

Igår gick jag in i farfars brännässlor...det sög hårt. Trodde benet skulle gå av där i ngn minut. Och myggbetten jag har är inte heller att leka med... sjukt många och sjukt vad de kliar, men det hör sommaren till. Nu ska jag mot min egen vilja fara ut och springa... bläää. nä men tagga till. hej. hå. hej. hå. ett. två. ett. två. KÖR

Kommentarer
Postat av: Amanda

Blää, jag saknar er jue

2009-08-09 @ 19:18:26
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0