Buy-sea-chear-ten

Värme, sol, vattenspridare, sommarsallad, bikini, bus, såpbubblor och spåning.
Det kallas "Trivsam arbetsplats"! Bara hur härligt som helst!! iiiskallt vatten i vattenspridaren och stekhett i solen på filten, Paulina tog några galna kort som ni kanske får se nån gång. Sedan spådde jag och Nanny i såpbubblor och enligt dom borde jag tyvärr sattsa på en Isak (nejtack) och Bokhandlarn' (jatack). Kommer ni ihåg honom? Han som sålde böcker för 2kr styck på midsommarafton för 2 år sedan, fast det är det enda jag vet om honom. Jag minns inte ens hur han såg ut!!! Fast han va snygg, eller det måste han väl ha varit, annars hade han väl inte fastnat i mitt minne sådär? ajja, honom äre iaf som jag ska sattsa på för att få en fin framtid ;). Lycka till till mig.... (min framtid är typ körd)

Men nu ska jag samla på mej lite rabarber, hämta sovsäcken, ta fram bikinin och sen äre ba att börja packa väskan för om en halvtimme bär det av mot Almas stuga, en årlig tradision som vi iår bryter lite grann eftersom vi bara är 3st istället för 6. Sorgligt men sant. Men kul ska vi ha ändå. Kvällsdopp, Bastu, Godis, Alma, Jennelie och Jag = PARTY!

Kommentarer
Postat av: Frida

DU FÅR PARTA' LITE FÖR OSS ANNA :):)

2009-08-08 @ 00:08:51
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-08-09 @ 21:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0