Roll over Beethoven

Jag vill vara på en riktigt strand med mkt folk!

Om 2h kommer min flickvän Beethoven (ahahaha) hem från Urkult tsm med hennes andra vänner (som alla tydligen velat ha mig där!!). WEIII. Hon lär väl vara rätt slutkörd men har hela veckan på sig att uppdatera mig om ALLT som hände där...sen ska jag också vara vänlig att uppdatera henne om ALLT som har hänt i umeå sen i torsdags. Den historien lär nog bli lite kortare xD. Och bara för att jag har så sjukt tråkigt så ska jag göra ett test om min bästaste Beethoven och se hur väl jag känner henne. Here we go:

Vad har hon för hårfärg just nu? Blont

Brukar hon färga håret? nope

Vilka färger har hon haft? blont, lite lite bruna slingor..sådär som blonda får!

Vad har hon för parfym? en rund med grön vätska och en fyrkantig genomskinlig, haha

Vad brukar hon använda för smink? Mascara, foundation

Vad är erat första minne? Oj, det var för längesen för att jag ska komma ihåg

Vart bor hon? I en lägenhet 3 kvarter från mig

Är du avundsjuk på henne? Avundsjuk vet jag väl inte, alla har ju sina bra saker

Vad heter hennes syskon? Henrik, Josefin och Johannes

När träffades ni ? första gången, då vi var 2år typ?

Hur träffades ni? Bodde grannar

Vad går hon i för sporter? ingen

Vad brukar hon göra på helgerna? kompisar, party, familjen

Vad brukar hon göra efter skolan? läxa, vänner, MAT


Har ni kramats? Flera gånger!

Har ni pussats? Kindpussar =)

Brukar ni säga att ni älskar varandra? Nej, bara något vi vet

Har hon fräknar ? Nej

Har ni kollat på film någon gång? oerhört många gånger xD

Har ni sovit i samma säng? jarrå :)

Har ni skrattat tills ni gråtit? JAA!

Har du sett henne gråta? Ja, men det var ett tag sen

Vad gjorde du då? Stod tyst (a)

Har hon sett dig gråta? bara av skratt tror jag

Vad ska ni göra i sommar? Gott och blandat.....i påsen

Hur länge har ni varit kompisar? 14 år nånting

Har hon svikit dig någon gång? Inte en endaste

Kommer ni vara kompisar om 10 år? Absolut!

Älskar du henne? Självklart, hon är min lilla fjomp ju!

Har ni pratat i telefon någon gång? asså daaah, antagligen?

Och sist, vad heter din bästa vän? Nanny-Felisia :) one of a kind


Kommentarer
Postat av: Frida

:) haha mycket sött!

2009-08-02 @ 20:59:02
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0