Om en vecka är det pimpeltävling i Klimpfjäll

Haha randomrubriken!

Johannes min lilla vän fylllde igår hela 7 år så jag och Emy ringde ett såndär samtal från 2 olika telefoner till honom och sjöng oerhört vackert (jag låg typ före och emy efter), Och som vanligt så inleder han samtalet med något klockrent:
Johannes - Taack, vill ni veta en sak?
Anna & Emy - Jaa!
Johannes - Men jag vill inte berätta
Anna & Emy - Haha nehepp...
Hur nyfiken blir man inte då liksom??? Men han har hur som helst fått sig sina små hantlar som han önskade sig och lovade att träna upp sig till värsta muskelknutten innan vi kommer upp till honom i fjällen nästa vecka :). Sötungeeen!

Fredagskvällen blev lugn och fin och spenderad på Fridas rum med Alma och Amanda, vi rockade lös till allt från Jonas Brothers, till Lars Winnerbäck, till Westlife till High school musical osv. Bah gött. Nu har jag typ just klvit ur sängen och ska snart bege mig på cykel ner mot stan för att möta Nanny. Blev väckt 07.50 av telefonen, vem ringer folk vid den tiden på en lördagmorgon och frågar som deklarationspapper?? Jo våran morbror gör tydligen det. Högst onödigt! Den hetaste outfiten man kan ha på sig är nog ändå strumpbyxor och ett kort linne, osså till det en fet ful tjoffs mitt på huvudet, osminkad och barfota. Verkligen så sjukt snyggt och precis så ser Anna ut en lördagsmorgon som denna, jag lovar att jag skulle skrämma folk om någon kom in. På riktigt! Jag drog typ just typ morgonens outfit, nästan en dagens outfit!! Ahh neej, jag håller på att gå över gränsen :O. illa. Haha, nä nu ska jag gå härifrån innan fler saker händer xD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0