You can't loose what you never had

Människor....vissa döper jag till ovärda svin som endast går en på nerverna. Sjukt störande. Pengar också...pengarna bara försvinner, är redan 200 fattigare till nästa månad och denna månad har knappt startat än...great! Så jag kan visst förlora något jag aldrig haft!!! =(. Jag kommer ligga på fetminus till sommaren. Men egentligen så är det nu, vid 17 goa år som vi ska leva livet. Så det är bra, lite kaotiskt ska det vara, så man kan minnas tillbaka på lite tokigheter man hade för sig osv. Annars så rullade torsdagen på rätt bra, slutade som vanligt klockan 12 och det bar väldigt motvilligt iväg till gymmet med Amanda. När den dryga timmen var slut cyklade jag hem, käkade kakor och städade huset tillsammans med Herr Mopp och Herr dammsugare samtidigt som jag rockade lös till värsta partymusiken med sjuk bas!! haha ja, man måste ju göra det kul på nåt sätt xD. Nu är det kväll = plugg = tv = promenad = toppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0