Whatever you want baby..

 

Mkt charmiga LD1AD:are en fredagseftermiddag.

Helg, vi sjunger helg igen..eller jag sjunger på westlifes låtar, men icke verbalt så sjunger jag samtidigt helg. Förstår ni? Det känns knappt som om denna skolvecka existerat men nu är den slut vilket betyder att den måste ha gjort det, vilket också betyder att det endast är 5 dagar kvar till påsklov vilket innebär att jag måste börja tänka packning vilket innebär.....en hel massa saker som jag inte ens ska tänka på att börja dra upp xD. Hur som helst så gäller det är leva helgen, göra den toppenbra, inte blanda in några poliser eller så...bara leva. Dock så var jag taggad på fest imorgon men det ser inte  så ljust ut på den sidan, får hoppas på en annan helg istället, attans ta dubbelbokning ;). Nu står iaf min lilla pappa i köket och lagar köttfärs och potatis!?? Blandningen? Jag hann inte riktigt med i svängarna där innan han redan hade satt igång så det är väl bara att äta snällt och tacka för maten, jag blir ju iaf mätt :). Jag är sämst på att bara "slänga in ett blogginlägg" det går bara inte. Fattar inte hur jag lyckas men på nåt sätt så krävs det en hel massa minuter åt ett enda litet inlägg, men har man inget bättre för sig så varför inte ta sig den tiden xP (ni kanske förstår hur ofta jag är uttråkad). nu, FREDAGSKVÄLL.... SYJUNTAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0