Sunshine in the rain

Tagga sommar!!!

Likadan natt, lika trött på morgonen, trots sovmorgon. Men trots konstant svidande ögon så blev dagen bra ändå. Vi satt ute och solade på lunchrasten, dansade Jenka i N-korridoren, köpte godis i kafeterian, och dog på NKn då alla var trötta och inte orkade någonting utom sina spel på datorerna. Jag gillar mina söta lilla klass väldigt mkt =).

Idag fick även alla 92:or i Umeå reda på om de fått det sommarjobb de sökt av kommunen och jag är en av dom som gladerligen kan meddela att jag fick mitt andrahandsval (som jag hellre ville ha än mitt förstaval) så jag är riktigt nöjd. Så under de 3 första veckorna på mitt sommarlov kan ni hitta mig bland de gamla tanterna och gubbarna på äldrevården xD. Och 3-4 andra veckor hos min vän Nanny där jag jobbar som barnvakt åt Johannes vilket innebär stranden, Leos lekland och lek lek lek!!! Jag är 100% nöjd och måste nu bara se till att plugga som en jävel till de kommande nationella proven i matte. För sabbar jag det och får IG betyder det Sommarskola och att alla mina fina planer går åt pipsvängen. Men så vill vi inte ha, nej nej. Jag ska tamerackarn se till att skaffa mig ett fint litet G. Men nu ska jag fortsätta kvällen....och imorgon taggar vi Östraaa!!! =D.

Kommentarer
Postat av: Frida

naaaaajs med sommarjoooooobb=)=)



kan jag hämta posten imorrn :) ?

2009-05-04 @ 22:43:42
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0