Jag skulle vakna mitt i natten och gå ut och ta en lång promenad

Så vill jag ha nu.

Så damp statestiken bah tjoff? Vad heeendeee? Vars är ni idag?
Jag är iaf här, önskar att jag inte var...lever....halvt....just nu är det mascara på många plagg i det här rummet. Men dock inte på mina gråa leggings som är spårlöst försvunna. Sorgligt. Det finns dom som är störda, jag känner några. Sen finns det dom som är snälla, jag känner många såna. Min inre man har kommit ut på annat än på bild, det blev sjukt seriöst, fast jag kan inte låta bli att le åt saken eftersom det alltid legat lite humor bakom det. Så ja.... nää. Jag vill gå ut. Flyga. Surfa. Bada. Simma. Dansa. Festa. Åka Snowboard. Leva fjällen. Träffa folk. Flyga flyga flyga. Och trots mina dubbelluncher + en maffig middag så är jag sugen på nudlar....måste vara någon stors tröstätning. Nä, det enda som duger nu är westlife, film och varma kläder. Adiós
-
Jag antar det finns nån du skulle ringa
om jag inte fanns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0