Bakom höga husen och planken


Titta va fin lilla konstgräsplanen var igår kvälls när jag och Nanny var förbi en stund på våran kvällspromenad. Tänk att idag för prick ett år sedan sprang hela syjuntan omkring på den i shorts, linne och barfota för att spela in våran 60-talsfilm till So:n. Jag beskrev det då som att det hade varit "bajskallt" och jag tycker verkligen vi var sjukt duktiga för själv skulle jag aldrig gå ut barfota i denna kyla...trots solen. För ett år sedan visslade vi också Huddingelåten, vi kanske skulle köra med den idag också...det kan bli min och Amandas bröllopslåt eftersom idag är dagen då och tydligen ska fria till mig, hihi. Nä nu har jag brottom till skolan...ha en bra onsdag mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Frida

shiet var det ett år sedan! Galet (:

2009-04-22 @ 10:42:10
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Alma

Haha åh, det var svinkallt! Härlig bild. Lyssnar du på Florence? :)

2009-04-22 @ 12:56:48
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0