Umeå, Staden som aldrig sover


It's true, jag såg människor heela tiden när jag cyklade hem. Fast okej....klockan var bara 01.00, men ändå. Folk var t.om ute med hunden. Själv så var jag påväg hemifrån Nannys lägenhet där vi spenderde 2h framför datorn och såg på film, hon somnade dock efter nån timme så slutet såg jag själv, försökte sen "smyga" ut ur  lägenheten men "misslyckades" och råkade väcka henne så hon fick låsa dörren efter mig. Före vi stack till lägenheten var vi på konstgräsplanen och spelade årets första fotboll tsm med Sofia och Nicke osv. Jag fick springa efter den där runda bollen på den där gröna gräsplanen som jag så länge längtat efter!! Helt underbart ju. Sen stod vi på händer, gjorde handvolter, kullerbyttor och var allmänt galna, juste, plural, vi, inte bara jag. Även nicke ställde sig på händer i några sekunder, fast jag var ju värst, men det är ju inget ovanligt =). Men nu är jag hemma i mitt eget hus på mitt eget rum vid min egna dator, redo för att krypa till kojjs och sussa sött (jag pratar Amanda-språk), men först ska jag väcka min käre far som somnat i fåtöljen. sleep well cykelställ ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sussa sött du fina skitunge

2009-04-05 @ 02:00:20
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Allt Om The Hills.

The Hills säsong 5 har premiär imorgon i USA, på tisdag hittar du de första avsnittet på min blogg, inte missar du väl det? :)

2009-04-05 @ 13:18:27
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0