The world is turning




Sådäärja, kommunikationsprovet är avklarat, skoldagen är slut och ja...ni vet ju vid det här laget var det innebär. Juste.. PÅSKLOV! Den där frihets- och lovkänslan har inte riktigt tagit sig in i mitt huvud ännu utan den känns istället som om det är måndag och att det finns ett fett läxberg som väntar när jag skrivt klart. MEN ICKE. Det känlsan är so not truee! Tvärt om. Partyy jue. Idag lyckades jag släppa Maricas mobil rakt igenom min bh, sen tjöt jag rakt ut då den föll till marken, precis när jag skulle ta mat, alltsi inuti matsalen!! Hejja! Haha, ja jag förlänger iaf andras (och mitt eget) liv...det är ju positivt, glad att kunna hjälpa till liksom x). Nu har jag dammsugit met fetdammaiga rum, laddat min MP3 och snart ska jag ta tag i packningen och samtidigt rocka lös till min fina partymusik. I'll be back later, måste liksom ladda upp med några inlägg nu eftersom det blir 0 av det på en vecka. PÅSKLOV PÅSKLOV PÅSKLOV!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0