Tha gang is back in town..

...och som vanligt så hatar vi det. Finns inget positivt med Umeå. Även vädret är sämre här. Luften och astjock och full av massa orena gangsterbakterier som gör en illamående. Jag har verkligen inte saknat en enda sak eller människa som har med denna stad att göra eftersom vi som vanligt har haft det bättre än bäst i våra två små stugor uppe i Klimpfjäll. Ungefär allt och inget har hänt. Vi kammade i Vilhelmina (Dock ingen Per-Adam), vi drog iväg med en skoterkaravan (8 st på 4 skotrar + jag som stekte i skoterpulkan) till Raokasjö och käkade våfflor, vi hade påskparty i stugan och vissa hade ju lite mer fest än andra (konteineeeern), vi klarade oss igenom en pimpeltävling dock utan priser men med sol så det räckte, Emy skaffade sig Japans-flagga-bränna och jag har blivit en äkta ful indier. Vi ägde backen 3 dagar i rad, gjorde fina fall och åkte of pist, fetskojj. Vi spelade plump och Sam tog till sig titeln som den värsta plumparen genom tiderna. Vi lekte pokemón som bara den, kanalen Toon Disney har tyvärr övertagit bolibompa men de programmen duger ju bra de också. Vi tog en skotertur upp på fjället med vääärldens utsikt hur högt upp som helst, sen stekte vi i en solgrop och jag körde skoter nerför fjället på Stinget och ägde fett!! Osså mkt mkt mer. Precis som det låter...allt och inget. Och nu är vi tillbaka...inte glad. Inte glad alls. Nu bire bildparty...


Lite plump, lite pimpeltävlning, lite njuta av livet, lite korvgrillning, lite påskmiddag, lite pysen, lite Raokasjö och backen.


Pimpeltävling, och fina span
   
Lilla bowling. Anna&Nannys dåliga humor. Min bästa vän.


   
Man måste bara älska fjällen!

Kommentarer
Postat av: Frida

härligt =)

2009-04-17 @ 00:41:03
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0