Swear it all over again

Lördag. Näst sista dagen på lovet. Det är tyvärr inte bara nåt jag skriver utan 100% sanning. Fast jag inser det inte. Men snart så. Snart sommarlov. Idag fick vi iallfall sol, en bra bit påväg, nu fattas bara plusgraderna och ledigheten. Fast jag fick erbjudandet om sommarjobb hos "Markplaneringarna" med pysen som vanligt. Så jag hoppas på 3 veckor för kommunen, 3 veckor med pysen och 4 veckor ledigt, eller nåt såntdär liknande. Lagomt mkt pengar, lagomt mkt ledighet, värstaa alldeles lagoom!!! Ikväll ser det ut att bli fotboll/brännboll/säkert nåt annat, på konstgräsplanen med tjejer och killar, party party ju...fast det lär bli kallt och eftersom både jag,nanny,hanna och säkert nån fler av oss som var ute och "gjorde stan" på våra cyklar igår natt har dragit på sig en liten fin förskylning så det gäller att inte snåla med kläder ;P. Jag hade planerat att läsa min engelskabok en timme men se där gick minuterna förbi mig och snart ska jag istället sätta mig framför tvn och glo på 10 orsaker att hata dig. haha, trevlig kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0