Sola, bada, ute och grilla..



PARTYY! åhh sommar! Jag satt och läste gamla blogginlägg + bilder från sommren högt för nanny och fick en såndär känsla av att det är värsta sommarkvällen utanför och att man just käkat en brakar middag med grillat kött och klyftpotatis och ska snart cykla iväg för att träffa kompisar och ha världens roligaste kväll!!! Sen tittade jag ut genom fönstret och möttes av en mkt fin kvällssol...sen tittade jag neråt och möttes av... snö. Fan. Det var ju såååå nära att mina drömmar hade gått i uppfyllelse. haha ajja.Nu är det iaf vår....dock med aprilväder..man vet aldrig, imorgon kan det lika gärna snöa. hur som helst så ska jag nu läsa i en timme innan jag åter igen beger mig ut på en kvällspromenad tsm med the plums. gokväll,

Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

tack så mycket sötis!!



versta sommarbilderna!!! nu vill man ha sommarr!!

2009-04-22 @ 18:10:10
URL: http://Lunaah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0